antradienis, spalio 02, 2007

Kaip negalima lėktuvais skraidyti. Pirma dalis.

Visi geri dalykai baigiasi, Google internšipas nebuvo išimtis. Užtat vienus gerus dalykus pakeičia kiti, tad aš jau Danijoje, dvi dienos, kaip darau Ph.D.. Praeitą savaitę buvau konferencijoje. Tarp Google ir konferencijos bei tarp konferencijos ir Ph.D. laisvo laiko turėjau po savaitgalį. Tad keliaujant iš žemyno į žemyną ir iš šalies į šalį reikėjo suktis vikriai. Sukausi taip vikriai, kad vos nenusisukau sprando, o jei būčiau skraidęs iš savo kišenės, dar būčiau ir bankrutavęs bei užstrigęs kur nors Tadžikistane. Tai kaip šauniai aš čia sugebėjau pakeliauti?

Priešistorė: kaip negalima kelionių planuoti.

Pavasaris. Reikia suderinti su Google internšipo datas, konferencijos straipsnio statusas neaiškus. Pasirenku bene trumpiausią rekomenduojamą internšipo trukmę. Jis su konferencija persidengia keliomis dienomis. Kadangi visaip ten gali būti, nusiperku keičiamą bilietą Kopenhaga - San Franciskas ir atgal. Sklandžiau ir nesuplanuosi.

Vasaros vidurys. Išskrendu į Google. Konferencija straipsnį priėmė. Noriu visur spėti. Pradedu aiškintis su Google, kad išleistų mane čiut čiut anksčiau. Google išleidžia. Skambinu į agentūrą, kad pakeistų mano bilietą. Veiksmas vidury nakties mano laiku (skambinu juk į Daniją):
– Pakeiskit datą ir pridėkit skrydžių.
– Pridėti skrydžių negalima, šitas bilietas ne iki tiek keičiamas, bet dėl datos jokių problemų, pasakykite daniškos kreditinės kortelės numerį, mes kokius 50 kronų nusirašysim už keitimą.
– Neturiu daniškos kreditinės po ranka, galiu rytoj anksčiausiai turėti.
– Jokių problemų, perskambinkite rytoj, lėktuvas jūsų norimai dienai kol kas beveik tuščias.

Klaida nr. 1: aš patikėjau. Pastaba sau: dar kartą perskaityti Merfio dėsnių rinkinį. Toliau klaidos pasipylė kaip iš gausybės rago. Klaida nr. 2: ryte nusipirkau nekeičiamą neatšaukiamą skrydį Kopenhaga - Viena - Kopenhaga - Aalborgas. Laukiu kitos nakties su ta nelemta kortele su 50 kronų. Paskambinu. Kaip jau atspėjot, lėktuvas negyvai užsikimšo keleiviais per tą parą. Kadangi data netinkama, o pakeisti negalima, San Francisko - Kopenhagos bilietą grąžinu.

Ieškau to paties bilieto į vieną pusę tinkančiai dienai. R-randu...

San Franciskas - Niujorkas - VARŠUVA - Kopenhaga.

E.... M... Jo... Pažiūriu į sekantį pagal kainą variantą, kuris visais atžvilgiais normalus, tik tris kartus brangesnis. Grįžtu prie šio varianto, atsidūstu ir paspaudžiu "Pirkti." Susumuoju, ką turiu. Hm, gal dar ir ne taip baisiai. Du bilietai, keturi skrydžiai per aplinkui ir aš Vienoje, po to dar du, ir aš savo universitete. Kas gali blogo nutikti? Varšuvoje tarp skrydžių tik 50 minučių, bet kažkas man aiškino, jog transatlantiniai skrydžiai nevėluoja, be to, oro uostas mažiukas, spėsiu. OK.

Tuomet dar nežinojau, ką reiškia užrašai „SAS ir „de Havilland Canada DHC-8 400“ mano bilieto Varšuva - Kopenhaga dalyje.

Bus daugiau. Daug daugiau...

1 komentaras:

Albertas Agejevas rašė...

Ech, Dash-8 tai mano mėgiamiausias laineris. Tikiuosi, juos greit išdebugins ir paleis į orą.

Isn't air travel wonderful? Breakfast in London, dinner in New York, luggage in Brazil.